Małgosia- leśnie

12 sierpnia miałam okazję współpracować z Małgosią :) Nie dość że przyjechała do mnie aż z Opola, to bardzo ale to bardzo mile zaskoczyły mnie efekty naszej pracy- miałam naprawdę duży problem z selekcją zdjęć...a to jeszcze nie koniec, gdyż już jutro tj. 19 sierpnia pracujemy dalej :) Małgosia to przesympatyczna, bardzo wrażliwa, subtelna dziewczyna, która idealnie wpisała się w moją "bajkę" :)

Jako nutka niech poleci KLIK :)

dla tych którzy pytają:
Tak, używam blendy
Od paru ostatnich sesji, sama maluje modelki
Stylizacją zajmuje również ja :)
I tak, mam wolne terminy, nie bójcie się pytać :)

Komentarze
4 komentarze/y do “Małgosia- leśnie”
  1. Magdalena napisa�/a:

    niesamowite **

  2. Anonymous napisa�/a:

    Kochana jestem Ci cholernie bardzo wdzięczna :* i Oli. zdjęcia przecudowne, przeurocze, przekobiece !! dziękuję Ci za tę sesję, jesteś mistrzynią w swoim fachu :* prawdziwa artystka:*

    nie mogę doczekać się jutra.

  3. Ewelina napisa�/a:

    sweter cudo, no i zdjęcia!: )

  4. Anonimowy napisa�/a:

    brawo!

Dodaj komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Menu