Daria & Jacek reportaz

Daria & Jacek 
data: 23.06.2012
Ceremonia: Kościół Najświętszego Serca Pana Jezusa, Bytom
Wesele: Restauracja Pod Czaplą, Bytom

Od ślubu tej niezwykłej pary miną niedługo dwa miesiące, a ja nadal nie mogę wyjść z podziwu dla ich spokoju i opanowania w dniu ich ślubu. Darię będę wspominać jako jedną jak nie jedyną najspokojniejszą z Panień Młodych które spotkałam. Życzę każdej przyszłej Pani Młodej takiego spokoju :)
Skromne, małe wesele dzięki atmosferze, oraz znakomitemu dj'owi zostanie przeze mnie zapamiętanie jako to, na którym nie ilość gości się liczy a dobra zabawa i nie ważne było to czy na parkiecie bawiło się 5 czy 15 gości- zabawa była dla nich najważniejsza :)
Dario, Jacku- zapamiętam Was jako jedną z najbardziej radosnych, roześmianych par z jakimi miałam przyjemność współpracować, dziękuję Wam za zaufanie jakim mnie obdarzyliście, wybierając mnie na Waszego fotografa  :)

Parę kadrów z tego niezapomnianego dnia:































Komentarze
Jeden komentarz do “Daria & Jacek reportaz”
  1. Cludi_art napisa�/a:

    wspaniała fotorelacja wiem do kogo sie zgłosić jak by co... uwielbiam twoje kadry ...

Dodaj komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Menu