Malgosia i Kasia- w zakamarkach duszy mej

Był taki okres gdy za oknem nie wiadomo było czy mamy zimę czy jesień, gdy było ponuro a zarazem niesamowicie klimatycznie. Podczas takiej aury za oknem miałam ogromną przyjemność spotkać się na sesji z Małgosią i Kasią- siostrami, które przyjechały do mnie specjalnie na zdjęcia. Małgosia przyjechała aż z Włoch, także tym większa była moja radość, że swój urlop wykorzystała również po to bym mogła zrobić im zdjęcia. Oto przed Wami parę kadrów z tego dnia, tak inaczej po mojemu, czego dawno już u mnie nie było.










Komentarze
Jeden komentarz do “Malgosia i Kasia- w zakamarkach duszy mej”
  1. AngeleneShoots napisa�/a:

    Wspaniałe kadry!!! Sandra.. Chyba, zawsze będę wielbić Twoją twórczość:)

Dodaj komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Menu