Nahore Baby

Dzisiejszy wpis, który planowałam dodać wczoraj, jednak zumbowe wymęczenie materiału nie pozwoliło mi na to ;)
Dziś troszkę inaczej, nie śluby, nie rodzinnie a reklamowo :)
Jakiś czas temu sprzedałam dwa zdjęcia firmie Nahore Baby w celu wykorzystania ich na stronie, facebooku i innych materiałach, dwa tygodnie temu miałam zaś okazję wykonać dla firmy sesję z dzieciaczkami :)
Przedstawiam Wam parę wybranych kadrów z tej sesji, a jednocześnie zachęcam Was do zakupu produktów Nahore Baby. My z Tymkiem testujemy wodę kolońską dla dzieci i powiem Wam że za każdym razem gdy spryskam nią ubranka małego, bądź jego pościel przenoszę się w lata dzieciństwa :)
link do strony KLIK oraz facebooka KLIK
Jednocześnie zapraszam Was do polubienia mojej strony na facebooku- niedługo ruszy na nim konkurs o którym na pewno napiszę również na blogu :)











Dodaj komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Menu