Marysia zdjęcia portretowe Zabrze

Dziś moi drodzy chciałam pokazać Wam efekty mojego spotkania z niezwykle inspirująca osobą, Marysia jest moją znajomą od lat, połączyła nas wspólna pasja do serialu, następnie razem należałyśmy fan clubu Joanny Brodzik...z nostalgia i łzą w oku wspominam nasze pierwsze spotkanie w Krakowie na Rynku, tuż przed premierą Jasnych Błękitnych Okien, jest Ona dla mnie wyjątkową osobą, więc gdy napisała do mnie z prośbą o wykonanie paru portretów do portfolio, od razu się zgodziłam :) Marysia jest aktorką w Teatrze Bezpańskim, o którym mam nadzieję niedługo będe mogła napisać nieco więcej jak i pokazać Wam parę zdjęć z próby :)
A teraz zapraszam Was do obejrzenia portretów które udało nam się wykonać :)


Komentarze
Jeden komentarz do “Marysia zdjęcia portretowe Zabrze”
  1. Unknown napisa�/a:

    piękna Marynia, pierwsze da portrety CUDOWNE! Na ostatnich zdjeciach cały Maryś :) <3 ech, musimy zrobić jakieś spotkanie wszystkie, bo najwyższa pora!

Dodaj komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Menu