Sesja zdjęciowa dla Zumba Silesia

Początek sezonu ślubnego to i czasu coraz mniej by dodawać nowe zdjęcia na bloga, dziś nareszcie znalazłam chwilkę by dodać parę zdjęć z sesji jaką miałam przyjemność wykonać jakiś czas temu dla teamu Zumba Silesia :) Była to dla mnie nowość o tyle, że sesje w studiu wykonuje bardzo rzadko, jednak nieoceniona pomoc właściciela studia Pięknografii w Zabrzu, oraz luźna atmosfera sprawiły że 3 godzinna sesja minęła raz dwa, a ja po powrocie do domu miałam nie lada zadanie wyboru najlepszych ujęć :) Przedstawiam Wam parę wybranych kadrów, a po weekendzie zaprezentuję Wam kolejny Zumbowy fotoreportaż, tym razem z maratonu Zumbadicho w Piekarach Śląskich :) Kto jeszcze niezdecydowany bądź dopiero poinformowany niech przybywa bo zabawa będzie przednia :) Świetne instruktorki i oczywiście...ZUMBA! :) Czy wspominałam już że jestem Zumbo maniakiem?;)



Dodaj komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Menu